Ai DREPTUL la DENUNTARE UNILATERALA:
Consumatorul are dreptul sa NOTIFICE in SCRIS comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga, pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Consumatorul NU poate denunta unilateral urmatoarele contracte de furnizare de produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Consumatorul poate sa-si prezinte reclamatiile in scris la sediul social:
Elena Caragiani, 20 A, Bucuresti / la telefon (Vodafone): 0727.766.262, sau adresa de e-mail: office@clinicadesutiene.ro
Conform legislatiei in vigoare specificate, RETUR-ul unui produs se poate face numai dupa NOTIFICAREA in SCRIS a comerciantului, in AMBALAJUL ORIGINAL si fara a fi fost FOLOSIT, insotit de toate etichetele si documentele aferente primite in momentul livrarii comenzii. Plata transportului de retur revine in exclusivitate clientului.
Conform OUG 34_2014, art 16, lit.e - Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
Service-ul postvanzare si garantiile aferentele produselor sunt oferite de catre firmele importatoare. La achizitionarea produselor ce necesita garantie si service postvanzare primiti certificate de garantie oferite de importatorii marcii in Romania impreuna cu detalii pentru contactarea lor ulterioara.
Pentru orice informatii suplimentare nu ezita sa ne contactezi:
telefon (Vodafone): 0727.766.262
e-mail: office@clinicadesutiene.ro
Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de clinicadesutiene.ro prin ProMAMA Center S.R.L., acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv:
OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, republicata cu modificarile anterioare
OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare
Legea 148/2000 privind publicitatea, cu modificarile si completarile ulterioare
Lege 365 /2002 privind comertul electronic, republicata,
HG 1308/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 365/2002 privind comertul electronic,
Lege nr. 363/2007 din 21/12/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, cu modificarile ulterioare,
Lege 193 din 06/11/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori, republicata (r2), cu modificarile ulterioare,
Ordin nr. 72 din 11/03/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor,
Legea 455/2001 privind semnatura electronica,
Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, cu modificarile si completarile ulterioare,
Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare,
Regulament 6/2006 emis de BNR, privind emiterea si utilizarea instrumentelor de plata electronica si relatiile dintre participantii la tranzactiile cu aceste instrumente,
asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania www.anpcnet.ro
Pentru detalii suplimentare iti stam la dispozitie telefonic la 0727.766.262, L - V: 11:00 - 18:00.